Овие Општи услови („Услови“) го регулираат пристапот, условите и користењето на оваа платформа и се применливи за секоја употреба, понуда, нарачка, купување и договор за далечина склучен помеѓу „Laptop.MK“ ДОО („Трговец“) и Клиенти на платформата.
Со пристапување и користење на Платформата, се смета дека клиентите се свесни за овие Услови и се согласиле да се придржуваат и да бидат обврзани со нив, вклучително и склучување договори на далечина по успешното завршување на нарачката. Трговецот го задржува правото да ја ажурира и менува содржината на овие Услови во секое време, чија тековна верзија е секогаш достапна на Платформата.
За да ги видите, зачувате или испечатите овие Услови во формат за печатење, кликнете овде.
ДЕФИНИЦИИ
Во овие Услови, следните термини се користат со следниве значења:
Платформа: онлајн продавниците достапни на следните домени: www.laptop.mk, www.desktop.mk, www.smartphone.mk, www.tablet.mk, www.kupilaptop.mk.
Содржина: текст, описи, графики, логоа, фотографии, (подвижни) слики и/или илустрации достапни на Платформата;
Стоки: стоки и производи достапни и/или понудени на Платформата;
Трајни добра: стоки кои ги задржуваат потребните функции и начин на работа за време на нивната нормална употреба.
Добро што содржи дигитални елементи: секое подвижно материјално нешто што содржи дигитална содржина или дигитална услуга или е меѓусебно поврзано со дигитална содржина или дигитална услуга на таков начин што отсуството на дигитална содржина или дигитална услуга би го спречило доброто да ги извршува своите функции.
Трговец: „Laptop.MK“ ДОО, администратор на Платформата преку која продава или нуди на продажба стоки;
Корисник : корисник во смисла на Законот за заштита на потрошувачите и Законот за обезбедување дигитална содржина и дигитални услуги и продажба на стоки;
Клиент : Корисник, правно лице или друго правно лице кое пристапува, прегледува, користи и купува стоки преку платформата;
Договор на далечина: е кој било договор склучен помеѓу Трговецот и Корисникот како дел од организиран систем за продажба на далечина како што е Платформата;
Начини на плаќање: средства што се користат во Платформата за да се вршат плаќања.
ePay: систем за електронски плаќања на Ipay АД.
Курир: PostExpress, обезбедувајќи курирски услуги и доставување стоки на адресата наведена од Клиентот;
Откажување: право да се откаже нарачка/договор на далечина;
Стандарден формулар за откажување : примерокот вклучен во Додаток бр. 1.
Виша сила: непредвиден или неспречен настан од вонредна природа што се случил по склучувањето на Договорот за далечина.
ИНФОРМАЦИИ ЗА ТРГОВЦОТ
Име: "Laptop.MK" ДОО
ЕМБС: 6330088
ЕДБ: МК4004008501114
Седиште: Скопје, ул.„Јадранска магистрала“ бр.12.
Адреса за вршење на дејноста (Централна канцеларија): Скопје, ул.„Атинска“ бр.12.
Телефонски број: 02 490 1111
Работно време: 08:00 - 16:00 часот
Е-пошта: hello@laptop.mk
ПЛАТФОРМАТА
Платформата е онлајн (електронска) продавница каде што клиентите имаат можност да:
Гледајте ја нејзината содржина целосно бесплатно, вклучувајќи, но не ограничувајќи се на, информации поврзани со понудената стока, нивните карактеристики, цени, услови за нарачка, плаќање и испорака;
Регистрирајте се и креирајте сметка (профил) на:
да поставува нарачки и електронски изјави во врска со купување на стоки и склучување и извршување на договори на далечина.
врши плаќања користејќи ги средствата за плаќање прифатени од Трговецот;
Тие добиваат информации за важечките услови за нарачка, испорака, гаранција и, каде што е применливо, за правата на потрошувачите, одбивањето, гаранциите, како и процедурите за жалби и решавање спорови.
Барајте/добијте дополнителни информации и помош во врска со нарачката, стоката и/или договорот од далечина;
ПОРАКИ
Во врска со користењето на Платформата, Трговецот може да испраќа соопштенија, известувања, ажурирања и пораки од техничка и административна природа до клиентите регистрирани на неа.
Трговецот може да испраќа известувања за тековните понуди и промотивни производи и услуги до клиентите кои се претплатиле на оваа услуга.
Клиентите ќе ги добиваат пораките под точка 2 и точка 3. на адресата за е-пошта дадена при регистрација на сметката.
ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОПСТВЕНОСТ
Содржината достапна на Платформата е предмет на авторски права, заштитена трговска марка и/или други права на интелектуална сопственост и е сопственост на Трговецот, неговите даватели на лиценца, деловните партнери и/или добавувачите.
Содржината на Платформата може да се користи само за намената за која е дадена.
Клиентите и/или кои било други лица не смеат, без претходна писмена дозвола од Трговецот, да копираат, менуваат, менуваат, објавуваат, дистрибуираат, препраќаат, продаваат или пренесуваат, целосно или делумно, која било Содржина за комерцијални цели, освен ако поинаку не е наведено во важечкиот закон.
Клиентите можат да гледаат, користат, печатат и преземаат Содржини од Платформата само за лични, информативни и некомерцијални цели.
ЗАШТИТА НА ПОДАТОЦИ И ПОЛИТИКА ЗА КОЛАЧИЊА
Трговецот може да собира, користи, складира или на друг начин обработува лични податоци кога посетува, користи, регистрира сметка и/или поставува нарачки на Платформата.
Детален опис за тоа како трговецот постапува со личните податоци обезбедени преку Платформата е достапен во Политиката за приватност достапна овде.
Детален опис за тоа како Трговецот користи колачиња на платформата е достапен во Политиката за колачиња достапна овде .
ПРИСТАП И РЕГИСТРАЦИЈА
Содржината на Платформата е слободно достапна за секој клиент.
Регистрацијата на сметката е доброволна и бесплатна, бидејќи е неопходна само за користење на одредени функционалности на Платформата, вклучувајќи ја и можноста за нарачки и купување на стоки и/или склучување и извршување на далечински договори.
Следниве барања се однесуваат на корисниците:
За да се регистрирате на платформата, секој корисник мора да има најмалку 16 години.
За да купува стоки и да склучи договор за далечина на платформата, Корисникот мора да има најмалку 18 години.
Со нарачка за купување на стоки, Корисникот изјавува дека:
е физичко лице на возраст од најмалку 18 години;
не се наметнати и не постојат ограничувања на неговата способност за дејствување;
За успешна регистрација, Клиентот мора:
Во формуларот за регистрација наведете валидна e-mail адреса за идентификација на сметката (корисничко име) и изберете лозинка по ваш избор или
За да го користите неговиот профил од социјалната мрежа Фејсбук.
Клиентот се согласува дека сите активности извршени од неговата сметка, вклучително, но не ограничувајќи се на гледање содржина на платформата, прифаќање услови, нарачки или плаќања за стоки, испраќање е-пошта и друга електронска комуникација ќе се смета дека се направени и/или овластени од него.
Клиентот е одговорен за:
одржување на доверливоста на неговото корисничко име и лозинка.
сите активности кои се вршат преку неговата сметка и/или лозинка.
каква било злоупотреба на сметката од страна на трети лица до степен до кој тие можат да бидат обвинети.
за точноста, навременоста и комплетноста на информациите дадени од него.
Доколку Клиентот стане свесен за злоупотреба или неовластена употреба на корисничкото име, лозинката и/или регистрираната сметка, тој мора веднаш да го извести Трговецот.
Трговецот го задржува правото да ги ограничи или укине сметките, да отстранува или уредува Содржини или да откажува нарачки според своето дискреционо право до степен што го дозволува законот.
ПОНУДИ. ЦЕНИ.
Секоја понуда содржи целосен и точен опис и информации за достапноста, карактеристиките, составот, како и слики на понудената стока. Сликите на стоката не секогаш го одразуваат точниот изглед, карактеристики или потекло на стоката бидејќи вистинскиот производ може разумно да се разликува со оглед на пр. неговите регионални спецификации.
Доколку понудата е од промотивна природа (промоција), со ограничено времетраење или ако за неа важат одредени специфични услови, тоа ќе биде изрично наведено во понудата и описот на стоката.
Трговецот го задржува правото да ја промени или откаже понудата/промоцијата во секое време пред промотивната стока да биде успешно купена од страна на Клиентот до степенот дозволен со закон.
Сите наведени цени се во македонски денари (MKD) и вклучуваат ДДВ.
Цената на стоката не ги вклучува трошоците за испорака. Испораката на стоката е на товар на Клиентот, а информациите за точната вредност на испораката се доставуваат дополнително и непосредно пред завршување на нарачката.
При плаќање со банкарски трансфер, преку ePay и/или со користење на кредитна/дебитна картичка, можно е Клиентот да има дополнителни трошоци, кои претставуваат надоместоци, провизии, каматни стапки и разликата во девизниот курс додадена од банката - издавач на картичка / извршител на банкарски трансфер во врска со услугите што ги дава за банкарски трансфери и плаќања. Трошоците поврзани со таквите плаќања се исклучиво за сметка на Клиентот и се регулирани исклучиво од условите на неговата банка.
ПРОЦЕС НА НАРАЧКИ. ПРОМЕНА ИЛИ ПОНИШТУВАЊЕ НА НАРАЧКА.
Почетокот на комерцијалниот однос помеѓу Трговецот и Клиентот започнува со успешно поднесување на нарачка од страна на вториот за купување на стоки од платформата:
Договорот за продажба се склучува исклучиво по електронски пат на бугарски јазик преку Платформата:
Договорот станува валиден кога Клиентот ќе ја прифати понудата, ќе постави нарачка и ќе се исполнети условите наведени во овој дел.
Процесот на нарачка за купување стоки од платформата ги вклучува следните чекори:
Стандарден процес на нарачка со избирање на копчето „Купи“:
Избор на стоката во саканата спецификација и количина;
Додавање на производот во количката.
Погледнете ги параметрите на нарачката.
Доколку е потребно, поправете го редоследот користејќи ги копчињата за промена.
Избор на претпочитана канцеларија на Курирот за испорака на стоката,
Доколку е потребно, промена на адресата за испорака.
Изберете го претпочитаниот начин на испорака.
Внесете адреса за испорака.
Изберете го претпочитаниот начин на плаќање.
Внесување информации за платежна картичка (за плаќања по точка 38).
Прифаќање на сегашните Услови и избирање на копчето „Плати“.
Експресни плаќања преку јаболко копчето „Плати“ за корисниците на услугата Apple Pay, соодветно преку копчето „Плати сега“ за корисници на услугите за плаќање преку Интернет прелистувачот Google Pay и Microsoft Pay:
Избор на стоката во саканата спецификација и количина;
Избирање на јаболко копчето „Плати“, соодветно на копчето „Плати сега“.
Преглед на параметрите на нарачката, избор на претпочитана канцеларија на Курирот за испорака на стоката или, доколку е потребно, промена на претпочитаниот начин и адреса за испорака, избор на претпочитана платежна картичка и адреса за наплата - автоматски извлечена од профилот на клиентот регистриран во соодветната Сервис .
Избирање на јаболко копчето „Плати“, соодветно на копчето „Плати сега“.
Со притискање на јаболко копчето „Плати“, копчето „Плати сега“ или копчето „Плати“ соодветно (во зависност од претпочитаниот процес на нарачка и користената услуга) Клиентот:
го потврдува купувањето на крајот од процесот на нарачка и се согласува да ја прифати и плати целосната вредност на купената стока според потврдената нарачка.
му дава право на Трговецот да контактира со него кога тоа е неопходно во врска со поставената нарачка.
изјавува дека ги прочитал и ги прифаќа овие Услови и се запознал со сите достапни информации за релевантниот производ, неговите карактеристики и параметри, приложените додатоци и потрошен материјал и сите дополнителни материјали, условите за гаранција и карактеристики и документацијата достапни во описот на производот на платформата (дел за документација).
Доколку поднесената нарачка не може да се прифати целосно или делумно, Клиентот ќе биде навремено известен за тоа. Некомплетните нарачки не се сметаат за прифатени.
За секоја успешно поставена нарачка, Трговецот веднаш го потврдува прифаќањето на нарачката од:
преглед на страница за потврда на која се прикажани спецификациите и условите за нарачката, која може да ја преземе/зачува Клиентот;
електронска потврдна порака која ги содржи спецификациите и условите за нарачката;
Обработката и извршувањето на поднесената нарачка започнува на следниот начин:
Доколку нарачката е направена во неработен ден или надвор од работното време - се обработува следниот работен ден, односно на почетокот на следната работна недела и се извршува откако ќе се потврди трансакцијата за плаќање (со исклучок на плаќање со готовина при достава со поштенски налог).
Доколку нарачката е направена во работен ден во работно време, таа се обработува во текот на денот и се извршува откако ќе се потврди трансакцијата за плаќање (освен за плаќање со готовина при испорака со поштенски налог).
Во случај на плаќање преку банкарски трансфер, обработката на налогот започнува по нејзиното потврдување согласно точка 31, а неговото извршување - откако ќе се потврди трансакцијата за плаќање и ќе се префрли соодветниот износ на жиро сметката на Трговецот.
При плаќање со готовина при достава со поштенски уплатник, обработката и извршувањето на налогот започнува по нејзино потврдување согласно точка 31.
За стоки со статус „преднарачка“ за кои се бара авансно плаќање на депозитот - извршувањето започнува откако ќе се потврди трансакцијата на уплатата на овој износ.
Во случај на промена на вредноста на стоката во периодот помеѓу поднесувањето на нарачката и нејзиното извршување, Клиентот ќе ја плати оригиналната вредност на нарачката.
Клиентот може да промени успешно поставена нарачка или да ја откаже во рок од еден час од моментот на нејзината потврда. Ова не влијае на правата на клиентите да ја откажат својата нарачка според Дел XIV подолу.
При промена на нарачката, Клиентот не е обврзан да ја купи стоката со иста вредност како и стоката од иста марка.
Во случај да е издадена фактура за поставената нарачка, истата се откажува или се издава кредитна белешка. Протоколот за предавање (кога е применливо) е уништен.
Во случај поставената нарачка да се плати, сумата се враќа.
Во однос на сите податоци дадени за време на нарачката (име, адреса на е-пошта, адреса за испорака, банкарски податоци), Клиентот:
гарантира дека информациите се целосни, точни и точни и дека не користел податоци од трета страна без негова дозвола;
се обврзува веднаш да го извести Трговецот за сите настанати/неопходни промени на податоците.
Информациите за направените нарачки и купената стока се чуваат на Платформата според условите и одредбите од чл. 38 од Процедурален законик за даноци и осигурување. Корисникот има пристап до информациите за нарачките и плаќањата извршени во секое време преку неговата сметка.
НАЧИНИ НА ПЛАЌАЊЕ.
Трговецот прифаќа плаќања со кредитна и дебитна картичка, банкарски трансфер, готовина при испорака со поштенски паричен налог, преку ePay.bg и/или во однос на Корисниците - плаќање купување/кредит на стока.
Кога користите кредитна и дебитна картичка:
Трговецот прифаќа кредитни и дебитни картички Maestro, Visa, Mastercard, American Express (преку epay.мк).
Плаќањата на Платформата се вршат преку виртуелен ПОС терминал во безбедна средина обезбедена од операторот на платниот систем Stripe ( Stripe Inc.):
Корисникот ги внесува деталите за претпочитаната платежна картичка.
Корисникот ги прифаќа овие Услови и го избира копчето „Плати“.
Информациите за платежна картичка се регистрираат преку безбеден канал во платниот систем на Stripe.
По завршувањето на плаќањето, информациите за видот на користената картичка, нејзината важност, сопственикот, како и последните 4 цифри од нејзиниот број автоматски се пренесуваат до системот на Трговецот за потврда на трансакцијата.
Плаќањата извршени преку интегрираната функционалност за експресни плаќања преку копчето „Плати“ (за корисници на услугата Apple Pay), односно преку копчето „Плати сега“ (за корисници на услугите за плаќање преку интернет прелистувачот Google Pay и Microsoft Pay) се вршат преку виртуелен ПОС терминал во безбедна средина обезбедена од операторот на платниот систем Stripe (Stripe Inc):
Информациите за платежната картичка се преземаат автоматски преку интерфејс за програмирање на апликации (API) од профилот на клиентот регистриран во соодветната услуга.
Информациите за платежна картичка се регистрираат преку безбеден канал во платниот систем на Stripe.
По завршувањето на плаќањето, информациите за видот на користената картичка, нејзината важност, сопственикот, како и последните 4 цифри од нејзиниот број автоматски се пренесуваат до системот на Трговецот за потврда на трансакцијата.
За плаќање со банкарски трансфер:
На експлицитно барање на Клиентот, уплатата на достасаниот износ може да се изврши и на една од следниве на следната банкарска сметка (во македонски денари) на Трговецот:
Доспеаната сума мора да се плати во рок од 5 работни дена од нарачката. Во спротивно, нарачката автоматски ќе биде откажана.
При плаќање со готовина при достава со поштенски налог:
Клиентот го плаќа износот што се должи на курирот кој ја доставил стоката.
Претставник на Курир издава уплатница, која е документ што ја заменува сметката.
Плаќањето во готовина при достава се врши преку услугата поштенски трансфер на пари на ПостЕкспрес.
При плаќање преку системот за електронско плаќање ePay.mk:
Операторот на системот ePay.mk е IPAY AD. Општите услови на ePay.mk може да се најдат овде.
Трговецот прифаќа Maestro, Visa, Mastercard, American Express, Dinner's Club кредитни и дебитни картички.
Плаќањата со кредитна или дебитна картичка и/или преку системот ePay.mk се вршат по:
Клиентот се регистрирал на ePay.mk.
Клиентот генерирал нарачка на платформата и го притиснал копчето „Купи“.
Платформата го препрати Клиентот до виртуелниот ПОС терминал, односно до системот ePay.mk, каде што Клиентот ги внесува податоците од неговата кредитна/дебитна картичка;
Клиентот успешно ја побара (нарача) трансакцијата;
Клиентот е пренасочен назад на Платформата каде што се прикажува статусот на плаќање.
Клиентот се согласува дека Трговецот има право да бара и прифати авансно плаќање за нарачаната стока и нејзина испорака.
Трговецот не е одговорен за какви било трошоци настанати во врска со дополнителни провизии, провизии, каматни стапки и разлика во девизниот курс додадени од банката и/или финансиска институција на Клиентот во врска со обезбедените платежни услуги.
Трговецот издава електронска фактура и гарантна картичка за секоја платена нарачка, а клиентот може да ги зачува или архивира во секое време од неговата сметка. За издавање на документите на правно лице, Клиентот мора уредно да ги има пополнето потребните информации во делот „Податоци за компанијата“ на неговата сметка.
ИСПОРАКА
Трговецот препорачува испораката на купената стока да се изврши до канцеларијата на трговецот или до добавувач на курирска услуга како најбезбеден начин да се потврди идентитетот на примачот на купениот предмет и да се минимизира можноста за измама и злоупотреба на личните податоци на корисниците. и/или испорака на стоката купена од нив на трети, неовластени лица.
Испораката се врши независно од Трговецот или преку давател на курирски услуги на лиценциран поштенски оператор („Курир“ нарачаните и купените стоки стандардно се доставуваат до канцеларијата на Курирот.
Испораката се врши на територијата на Република Северна Македонија, каде што трговецот или Курирот има покритие за испорака.
Нарачаната и купената стока стандардно се доставува до канцеларијата на Курирот, освен ако Трговецот не ја доставува сам.
Освен во случаите во кои Трговецот испорачува независно купена стока, истиот ги користи курирските услуги на PostExpress.
Рокот за испорака на нарачката е според распоредот на Трговецот или Курирот, во работни денови и часови, но во секој случај во рок од 30 (триесет) дена од датумот на нарачката, освен ако не е договорен друг рок за испорака. Трговецот или претставникот на Курирот ќе го известат Клиентот доколку непредвидени околности го спречат навременото извршување на испораката.
Сите стоки:
се испорачуваат во пакување што одговара на видот на стоката и начинот на транспортирање.
се осигурани на целосната декларирана вредност во случај на загуба од страна на Курирот.
се испорачуваат со вклучена услуга „Види и тестирај“.
Се смета дека сите стоки се уредно испорачани во согласност со информациите што се бараат со нарачката:
кога, доколку се упатени до Корисник, тие се прифатени лично од примачот на стоката или од возрасен член на неговото домаќинство што живее на адресата наведена во пратката, наспроти приложен потпис и документ за идентификација;
кога, доколку се адресирани до трговци поединци и правни лица, уредно се доставуваат на адресата наведена на пратката;
кога, доколку се упатени до клиентите, тие се предадени и примени од трето лице назначено од нив, освен Курирот или неговиот претставник.
Испораката на стоката е на товар на Клиентот, а информациите за точната вредност на испораката се доставуваат дополнително и непосредно пред завршување на нарачката.
Ризикот од губење и/или оштетување на стоката преминува на Клиентот во моментот кога Клиентот или трето лице назначено од него, освен Курирот или неговиот претставник, ја прифаќа стоката.
Трговецот не одговара за исполнување на нарачката според првично побараните информации за купување и испорака на нарачаната стока, доколку во рокот од точка 52:
Клиентот не ги коригирал неточните или погрешните информации за испорака дадени од него во согласност со точка 35.2;
Клиентот не контактирал со трговецот или со Курирот во случај на непобарана стока и/или во случај на неуспешни 3 (три) обиди од страна на Трговецот или Курирот за нејзина испорака во согласност со информациите што се бараат со нарачката.
Во овие случаи и по истекот на рокот од точка 52, Трговецот има право да располага со неподигнатата (неиспорачаната) стока, како апликација, односно точките 34.2 и 34.3.
ПРАВО НА ОДБИВАЊЕ. ВРАЌАЊЕ.
Овој дел ги регулира условите со кои се регулира правото на клиентите во однос на Трговецот да ја откажат својата нарачка во смисла на Законот за заштита на потрошувачите. За одбивање на склучен договор за кредит (за стоки купени на рати) во смисла на чл.29 од Законот за потрошувачки кредит, односно чл. 12 од Законот за обезбедување на финансиски услуги на далечина, клиентите треба да се обратат до релевантната финансиска институција која им го дала заемот.
Сите корисници на платформата имаат право на одбивање.
Клиентот има право да ја откаже својата нарачка, а Корисникот - од склучениот договор за далечина, без да наведе причина, без да должи надоместок или казна и без да сноси никакви трошоци, освен директните трошоци за враќање на стоката, во рок од 14 дена од :
денот кога стоката била примена;
кога нарачката опфаќа неколку стоки: денот кога е примена последната стока.
Во текот на овој период од 14 дена, Клиентот треба соодветно да се грижи за производот(ите) и пакувањето:
Клиентот ќе ја отпакува или користи стоката само до степен што е неопходен за да се утврди нивната природа, карактеристики и функционалност.
Клиентот е одговорен за секое намалување на вредноста на стоката предизвикано од ракување со стоката поинаку од она што е дозволено погоре.
Вашето право на одбивање може да се оствари со недвосмислена пријава до Трговецот на следниов начин:
За клиенти - преку онлајн формулар за одбивање лоциран на https://laptop.mk/form_refuse . Во овој случај, Трговецот ќе му испрати на Клиентот потврда за приемот на одбивањето преку е-поштата наведена во онлајн формуларот за одбивање.
За корисници - освен онлајн формуларот под точка 62.1... - преку Стандардниот формулар за откажување (приложен на крајот од овие Услови), испратен на е-пошта или деловна адреса на Трговецот, наведена во стр. При остварување на одбивањето по електронски пат - Трговецот ќе му испрати на Клиентот потврда за прием на одбивањето преку е-пошта.
Уште една недвосмислена изјава што претставува експресна одлука за откажување упатена до Трговецот.
Клиентот треба да ја испрати стоката или да му ја предаде на Трговецот што е можно поскоро, но во рок од 14 дена, почнувајќи од наредниот ден од пријавата според претходната точка.
Клиентот мора да ја врати стоката со целото доставено пакување, документација, налепници за лиценца, издржливи медиуми и додатоци во нивната оригинална состојба и неоштетен комерцијален изглед.
Клиентот мора целосно да го избрише, избрише и отстрани кој било дополнително инсталиран софтвер и/или оперативен систем и сите информации и лични податоци кои можеби биле дополнително зачувани во купената стока и мора да се одјави од која било сметка што може да биде поврзана со нив.
До враќањето на стоката, ризикот од загуба и/или штета што ќе резултира со намалена вредност на стоката е на товар на Клиентот.
Ризикот и товарот на докажување за правилно и навремено остварување на правото на повлекување ги сноси Клиентот.
Клиентот ги сноси директните трошоци за враќање на стоката.
Трговецот ги враќа сите плаќања, освен трошоците од точка 64 и точка 76.2., што е можно поскоро, но во рок од 14 дена по датумот на барањето за одбивање.
Трговецот може да чека за враќање додека не ги прими Производот(ите) или додека Клиентот не докаже дека ја вратил стоката, кое и да се случи прво.
Трговецот, со согласност на Корисникот, ги враќа уплатените износи на банкарската сметка назначена од овој. Во спротивно, Трговецот ги користи истите средства за плаќање што Клиентот ги користел за да ја направи почетната трансакција.
Трговецот е должен да ги врати добиените износи со користење на истите платежни средства што ги користел корисникот во првичната трансакција, освен ако корисникот изразил изречна согласност да користи друго платежно средство и под услов тоа да не е поврзано со трошоците за корисникот .
Рефундацијата е бесплатна за Клиентот.
Трговецот не може да врати какви било такси додадени од банката на клиентот, наплатени во врска со обезбедените платежни услуги за првичното плаќање за нарачката.
Следниве стоки се исклучени од правото на повлекување:
Стоки чија цена зависи од флуктуации на финансискиот пазар, врз кои Трговецот нема влијание и кои може да настанат во периодот на остварување на правото на повлекување;
Стоки направени по нарачка на Клиентот или според неговите индивидуални барања;
Стоки со краток век или стоки со ограничена издржливост.
Запечатена стока која од здравствени или хигиенски причини не може да се врати и е отпечатена по испораката;
Стоки кои, поради својата природа, неповратно се мешаат со други стоки;
Запечатени звучни или видео снимки или запечатен компјутерски софтвер што биле отпечатени по испораката;
Стоки што претставуваат дигитална содржина што не е испорачана на материјален медиум, кога изведбата е започната со изречна согласност на Клиентот, кој потврдил дека знае дека со тоа ќе го загуби правото на повлекување.
Стоки што претставуваат потрошен материјал (тонери, кертриџи, мастила, хартија, препарати) во случај да се наруши интегритетот на нивното пакување. Во случај овие потрошни материјали да следат по купениот производ, Клиентот може да го искористи правото да го одбие овој Производ откако ќе ги плати трошоците за потрошниот материјал со оштетено пакување.
Стоки за кои Клиентот има активирано лиценци, регистрирани гаранции на производителот/увозникот; деинсталирани оригинални оперативни системи, фабрички софтверски компоненти и/или други компјутерски програми со кои стоката била испорачана.
Остварувањето на правото на повлекување престанува:
обврските на Трговецот и Клиентот за извршување на нарачката, односно Договорот за далечина;
дополнителни договори во врска со нарачката, односно Договорот за далечина.
ГАРАНЦИЈА И ЖАЛБИ
Трговецот гарантира дека стоката одговара на нарачката, односно на договорот за далечина и одговара на спецификациите и карактеристиките наведени во понудата и описот на стоката, со разумни барања и/или очекувања за употребливост и/или доверливост кои се нормални. за стоки од ист вид.
Клиентот мора да ја прегледа стоката во моментот на испорака и предавање. Доколку се констатираат транспортни дефекти - оштетувања, удари и други оштетувања при испорака, Клиентот треба да потпише двостран извештај за штета во присуство на Курирот, во кој ги опишува пронајдените дефекти и веднаш да го извести Трговецот. Во спротивно, се смета дека стоката е одобрена како соодветна на нарачката поставена и прифатена без приговори.
Стоките што се нудат на платформата имаат:
Гаранција за усогласеност на стоката со Договорот за продажба според Законот за обезбедување на дигитални содржини и дигитални услуги и за продажба на стоки („ZPCSCUPS“) за корисниците. („Законска гаранција“);
Трговска гаранција обезбедена од Трговецот за сите клиенти („Трговска гаранција“);
Правната гаранција е регулирана со Третото поглавје од ЗПЦСКУПС и поврзаното бугарско законодавство. Корисникот има право на жалба во согласност со поглавје четири од ЗПСССУПС во врска со неусогласеноста на стоката со договорот за далечина, кога по испораката, при првата проверка или за време на складирањето, инсталацијата, тестирањето или работењето, има недоследности со Договорот се наоѓаат далечина.
Приговори за стоката може да се поднесуваат до две години од испораката на стоката. Приговори за стоки што содржат дигитални елементи во смисла на ЗПСССУПС може да се поднесуваат во рамките на:
две години од испораката на стоката и обезбедувањето на дигитална содржина или дигитална услуга, кога договорот за продажба предвидува еднократно обезбедување на дигитална содржина или дигитална услуга;
две години од испораката на стоката и почетокот на континуираното обезбедување на дигиталната содржина или дигиталната услуга, каде што договорот за продажба предвидува континуирано обезбедување на дигиталната содржина или дигиталната услуга во одреден временски период;
временскиот период во кој мора да се обезбеди/обезбеди дигиталната содржина или дигиталната услуга, според договорот за продажба, кога договорот предвидува континуирано обезбедување на дигитална содржина или дигитална услуга за период подолг од две години.
Условите од точка 71.1 престануваат да течат во времето потребно за носење на стоката, вклучително и на стоката која содржи дигитални елементи, согласно.
При поднесување на приговорот, Корисникот треба да наведе:
предметот на жалбата;
неговиот претпочитан начин на задоволување на побарувањето (поправка или замена), односно износот на бараниот износ;
Контакт Адреса.
Корисникот мора да ги приложи сите документи на кои се заснова тврдењето, вклучувајќи:
потврда/системска потврда или фактура;
протоколи, акти или други документи со кои се утврдува несообразноста на стоката;
други документи со кои се утврдува побарувањето по основ и износ.
Трговецот може да одбие да ја доведе стоката во сообразност ако поправката и замената се невозможни или ако тоа би резултирало со несразмерни трошоци за него, земајќи ги предвид сите околности, вклучувајќи ги: 1) вредноста што стоката би ја имале да немало недостаток на сообразност и 2) значењето на несообразноста на стоката со склучениот договор.
Корисникот има право на пропорционално намалување на цената или да го откаже договорот за продажба во следниве случаи:
Трговецот не извршил поправка или замена на стоката според чл. 34, ст. 1 и 2 од ZPCSCSUPS или, кога е применливо, не извршил поправки или замена според чл. 34, ст. 3 и ст. 4 од ZPCSCSUPS или трговецот одбил да ја усогласи стоката според точка 71.4;
се појави несовпаѓање и покрај активностите преземени од страна на Трговецот за усогласување на стоката; како и во случај на неусогласеност на трајни добра и стоки што содржат дигитални елементи, Трговецот има право да направи втор обид да ја усогласи стоката во рамките на гарантниот период според точка 71.1;
Освен гаранцијата од точка 70.1., стоката има и дополнителна комерцијална гаранција што Трговецот ја дава на сите клиенти:
Комерцијалната гаранција ја покрива територијата на Република Северна Македонија и/или други земји во случаи кога тоа е експлицитно споменато во описот или гарантната картичка на стоката.
Комерцијалниот гарантен период за секој производ е споменат во делот „Гаранција“ во описот на секој модел на Платформата и/или во гарантната картичка обезбедена при испораката на нарачаниот производ. Во случаи кога не е обезбедена гарантна картичка, рокот на комерцијалната гаранција се определува со описот на стоката во е-поштата што ја примил Клиентот, со што се потврдува успешната нарачка поставена на Платформата. Потврда и/или фактура со која се потврдува продажбата се смета за датум на почеток на комерцијалната гаранција.
Комерцијалната гаранција не влијае на правата на Корисниците кои произлегуваат од законската гаранција. Доколку Трговецот обезбедил комерцијална гаранција за стоката и рокот на гаранцијата е подолг од условите за поднесување побарување во точка 70.1, побарувањето може да се поднесе до истекот на подолгиот рок на комерцијалната гаранција под наведените услови во него.
Клиентите можат да најдат информации за гаранцијата дадена во нивната сметка (дел „Мои гаранции“).
Приговорите може да се достават на адреса: Скопје, ул.Јадранска магистрала бр.12 до претставник на Трговецот, како и на веб-страницата на Трговецот.
За стоки, освен стоки што содржат дигитални елементи во смисла на ЗПСССУПС, поправката или замената на стоката, како начин на поднесување жалба, се врши бесплатно во рок од 1 (еден) месец, почнувајќи од известувањето за Трговец од страна на потрошувачот за несовпаѓање и без значителни непријатности за потрошувачот, земајќи ја предвид природата на стоката и целта за која му биле потребни на потрошувачот.
При купување на стоки (компоненти) по сопствен избор на клиентите, наменети за употреба во целост (конфигурација):
гарантните услови важат за секоја стока (компонента) посебно, а не за нивната севкупност (конфигурација), без разлика дали Трговецот му дал на Клиентот услуга за склопување на стоката (компонентите) така купена во компјутерска конфигурација.
услугата обезбедена за склопување на купените стоки (компоненти) во компјутерска конфигурација не подлежи на надоместок, освен ако самата услуга не е предмет на жалба.
Трговецот не е одговорен за:
за нормално функционирање на конфигурација на стоки (компоненти) во случаите од точка 76;
за избришани информации и изгубени податоци, при вршење на поправка/и и повторно инсталирање на софтвер и оперативен систем.
за софтвер дополнително инсталиран од Клиентот и/или штети или проблеми кои настанале како резултат на неправилна употреба на софтверот;
за штети и/или дефекти на стоките, кога ќе се утврди дека се направени промени кај нив од страна на клиентите;.
за оштетувања и/или дефекти на стоката како резултат на неправилен транспорт, складирање, употреба и одржување на техничкиот производ и/или употреба на несоодветен, некомпатибилен или нелиценциран софтвер, вклучително и како резултат на неовластени измени на вградениот софтвер
Трговецот го задржува правото да одбие гарантна услуга за стоката кога, во текот на побарувањето, ќе се утврди:
несовпаѓање помеѓу податоците во документите од точка 71.3 и оние на стоката, вклучувајќи ги заменетите, фалсификуваните или избришаните сериски броеви (IMEI);
скршени гарантни налепници, пломби и фабрички етикети и/или откриени обиди за модификација на производот и/или ако Производот е отворен, расклопен или правен правен обид да се поправи или измени од неовластен сервисен центар или од неовластено лице .
траги од механички удар, пад, удар, лошо складирање, контаминирана средина, изложеност на природни влијанија, вклучувајќи директна сончева светлина, висока влажност, претерано ниска и/или висока температура, пенетрација на течности, влага, храна, пијалоци, инсекти, растенија, предмети , електричен удар и други фактори надвор од дозволените граници за нормална употреба или правилна употреба на стоката.
дефекти поради употреба на неквалитетни и/или неоригинални потрошни материјали, неоригинални адаптери и додатоци кои не се одобрени од производителот на стоката;
BIOS-от и/или оперативниот систем на Производот заштитен со лозинка, спречувајќи дијагностика и/или гарантен сервис на Производот.
други услови вклучени во информацијата од точка 73.
Трговецот го задржува правото да наплати, односно задржува суми за направени дополнителни надоместоци или трошоци за услуги, доколку истите не се поради очигледен дефект на стоката и/или не се надвор од рокот и/или опсегот на Правниот, соодветно. Комерцијална гаранција на стоката, во овој број и за:
задржување и/или пренос на информации зачувани во стоката;
софтверска дијагностика;
чистење и превенција во случај на тешка контаминација на стоката;
дијагностика на Стоката и транспортни трошоци во случаи на констатиран дефект(и) од точка 77.
транспортни трошоци за прифаќање и враќање на стоката, доколку се утврди дека стоката е во согласност со Договорот за далечина
ОГРАНИЧУВАЊЕ НА ОДГОВОРНОСТА. ВИША СИЛА.
Трговецот не претставува ниту гарантира дека употребата на Платформата ќе биде непречена, навремена, безбедна или без грешки.
Трговецот нема да биде одговорен за какви било директни или индиректни штети кои произлегуваат од употребата или неможноста да се користи содржината на платформата или на друг начин што произлегуваат од или во врска со правните односи регулирани со овие Услови, а кои се надвор од контрола на Трговецот .
Во случај на виша сила (на пр. штрајкови, екстремни временски услови итн.):
обврските на Трговецот се суспендирани во периодот на неговата важност.
Доколку траењето на вишата сила трае повеќе од 14 (четиринаесет) дена, и Трговецот и Клиентот имаат право да го раскинат Договорот од далечина без да должат компензација.
Платформата може да содржи врски или референци до веб-локации на трети страни врз кои Трговецот нема влијание или контрола. Трговецот не е одговорен за содржината на овие веб-локации и активностите на нивните администратори.
СПОРОВИ. УПРАВЕН ПРАВО И НАДЛЕЖНОСТ
Македонското законодавство ги уредува односите помеѓу Трговецот и Клиентите, во однос на кои се применуваат овие Услови, вклучително и во однос на сите спорови што произлегуваат меѓу нив.
Кога ќе се појави спор помеѓу трговецот и корисникот кој не е решен доброволно, Корисникот може:
го упати спорот на Алтернативно решение на спорови како:
погледнете ја официјалната страница на Европската комисија за онлајн решавање спорови.
иницираше формирање на комисија за помирување при Комисијата за заштита на потрошувачите.
поднесете жалба до Комисијата за заштита на потрошувачите на лице место или онлајн на нејзината веб-страница.
поднел жалба до надлежниот суд.
КУПУВАЧОТ Е ЗАПОЗНАЕН И СОГЛАСЕН СО УСЛОВИТЕ И ПРАВИЛАТА ЗА КОРИСТЕЊЕ НА ИНТЕРНЕТ СТРАНИТЕ НА ЛАПТОП МК, И СЕ ОБВРЗУВА ДА ГИ ПОЧИТУВА ВО ЦЕЛОСТ.